Stáj formule 1 Williams Racing nyní s vůní Rexona!

14.07.2016 19:53

Stáj formule 1 Williams Racing navázala partnerství se značkou Rexona, která vytvořila limitovanou edici antiperspirantů nejen pro závodní jezdce

Stáj formule 1 Williams Racing nyní s vůní Rexona!

V roce 2015 podepsala společnost Unilever víceletou spolupráci se stájí formule 1 Williams Racing. Závody formule 1 poskytují přední značce antiperspirantů vhodnou příležitost pro zvýšení propagace. Logo Rexona se objevuje na bočnici, předním křídle a předních trojúhelníkových ramenech karoserie závodního speciálu Williams Mercedes FW38 i na vybavení a oblečení této stáje. Díky partnerství přináší Rexona v letošním roce limitovanou edici pánských antiperspirantů Williams Racing.

 Spolehlivé partnerství

Automobilové závody jsou zaměřeny na rychlost, přesnost a dovednosti, na okruhu se ale vše může změnit během jediné sekundy. Celé stáje musí čelit nečekaným a často namáhavým momentům. Pánské antiperspiranty Rexona s technologií MotionsenseTM na tyto vypjaté chvíle dokáží reagovat a chránit tak před nepříjemným zápachem jak jezdce a jejich realizační tým, tak i všechny ostatní muže, kteří jsou často v pohybu. Právě proto se značka Rexona stala oficiálním partnerem stáje Williams Racing a vytvořila limitovanou edici antiperspirantů, s níž dokáže závodní tým čelit výzvám i řešit nenadálé situace s klidem a v pohodlí.

 

Claire Williams, zástupce manažera závodní stáje Williams Racing, komentuje: „Jsme velmi rádi, že se naším dlouhodobým partnerem stává společnost s takovým globálním postavením, jakému se těší Unilever. Stáj Williams již tradičně spolupracuje se značkami spotřebního zboží, jimž pomáhá celosvětově zvyšovat viditelnost. Hodláme využít celou škálu marketingových nástrojů, které nám platforma formule 1 a stáj Williams nabízí, abychom pomohli společnosti Unilever a značce Rexona dosáhnout jejích cílů. Jak Williams Racing, tak Unilever se angažují v ochraně životního prostředí, a proto se i společně budeme věnovat těmto velmi důležitým otázkám. Do spolupráce vkládáme stále se rozrůstající know-how Williams Advanced Engineering v oblasti energeticky účinných technologií.“

Williams Racing – limitovaná edice antiperspirantů Rexona

Antiperspirant Williams Racing od značky Rexona byl vyvinut  za účelem té nejvyšší ochrany proti pocení nejen pro jezdce a jejich tým, ale i pro všechny aktivní muže, a to až po dobu 48 hodin. Stejně jako všechny antiperspiranty Rexona, i limitovaná edice Williams Racing obsahuje patentovanou technologii MotionsenseTM. Ta je založena na přítomnosti mikrokapslí s vůní, které díky tření při pohybu postupně praskají a uvolňují tak svěžest během celého dne. Čím více se člověk pohybuje, tím intenzivněji je přítomnost antiperspirantu cítit. Pánská řada Williams Racing od značky Rexona vyniká svojí energickou vůní, jíž dominují tóny bylin okořeněné svěžím citrusem a zelenými akcenty. Nová řada Williams Racing je k dostání v podobě spreje nebo tuhého antiperspirantu za nezávaznou doporučenou spotřebitelskou cenu 77, 90 Kč

 

Willem Dinger, ředitel pro globální sponzoring společnosti Unilever, vysvětluje: „Jako přední světovou značku supervýkonných antiperspirantů nás partnerství se stájí Williams Racing velmi těší. Formule 1 je sport překypující silou a výkonem, jehož sledují miliony našich zákazníků po celém světě.“ Adrenalin, stres, teplota a pohyb dokáží při závodech formule 1 potrápit jezdce, jejich týmy i fanoušky, proto Dinger dodává: „Pro antiperspiranty pak představují ten největší zátěžový test – Rexona vás nezradí.“

 

Williams Racing

 

Britskou automobilovou stáj Williams Racing založil v roce 1977 Sir Frank Williams. Od té doby se zúčastnila 16 mistrovství světa a oslavila 114 závodních vítězství a více než 300 umístění na stupních vítězů. V roce 2015 stáj obsadila třetí místo v Mistrovství světa konstruktérů a v současné době jsou jejími hlavními jezdci Valtteri Bottas (Finsko) a Felipe Massa (Brazílie).

 

O společnosti Unilever

Společnost Unilever nabízí ve více než 190 zemích 11 kategorií obsahujících 400 značek potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči. Nejúspěšnějších 13 značek dosahuje obrat více než 1 miliardu eur ročně. Dokáže proto oslovit takové množství lidí jako žádná jiná společnost. V roce 2015 tato společnost, která zaměstnává více než 172 000 lidí po celém světě, dosáhla obratu 53,3 miliardy eur.

 

Společnost Unilever je zavázána k zodpovědnému chování. Věří, že s pomocí 2 miliard svých zákazníků dokáže změnit svět k lepšímu. Společnost Unilever založila v roce 2012 nadaci „The Unilever Foundation“, která se zaměřuje na zlepšení hygienických podmínek, přístupu k čisté a pitné vodě, výživy a zdravého životního stylu.

V této souvislosti uzavřel Unilever partnerství s pěti globálními neziskovými organizacemi: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.

V listopadu 2010 byl představen Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržitelného Rozvoje), který si klade za cíl pomoci více jak jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví, hygienické podmínky a životní úroveň, využívat 100 % zemědělských surovin z udržitelných zdrojů a zmírnit dopad na životní prostředí do roku 2020 o celou polovinu. Společnost Unilever se již několik let drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index. Tento index částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti.

Společnost Unilever se zařadila v žebříčku sociální sítě LinkedIn mezi TOP 3 nejvyhledávanější zaměstnavatele napříč všemi sektory.

Společnost Unilever byla založena v roce 1930 a svou českou pobočku zřídila v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o. – s hlavním sídlem v Praze – je součástí regionu Central and Eastern Europe spolu s dalšími 17 pobočkami. UNILEVER ČR, spol. s r. o. má 350 zaměstnanců.

Značky Unilever v České republice

Potravinové značky:

Knorr, Flora, Hera, Rama, Perla, Lipton, Hellmann´s, Saga, Algida, Míša, Magnum, Carte D’Or, Ben&Jerry´s

Značky hygienických a kosmetických přípravků a prostředků pro péči o domácnost:

Dove, Signal, Axe, Rexona, Timotei, Radox, TONI&GUY, Cif, Domestos, Savo

Autor: REXONA

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět ostatním!

Stáj formule 1 Williams Racing nyní s vůní Rexona!


Tipy čtenářů

Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip

Nástroje

Odebírejte naše RSS RSS kanál

Dnes je 23.02.2019

Svátek má Svatopluk

Citát pro dnešní den

Stárnutí není nic jiného než zlozvyk, na který opravdu zaměstnaný člověk nemá čas.

Komerční sdělení

Teakový nábytek, mramor, lávove kameny - TOP TEAK

TOP TEAK - největší a nejrozmanitější nabídku nábytku a výrobků z teakového dřeva v České republice najdete v obchodech Teak Centrum Praha.


www.topteak.cz

BUSPRESS - internetový magazín o autobusech a dopravě

Internetový magazín BUSPRESS CZ provozuje společnost GREEN PEAR TIP, věnuje se problematice autobusové dopravy a autobusů samotných. Podporuje nové úsporné a ekologic

www.buspress.cz

Autobusy ISUZU - úsporné a spolehlivé

Moderní "midibusy" ISUZU, jsou nejlepším řešením ekonomické dopravy! Informace ISUZU najdete na stránkách www.isuzubus.eu  stránky provozuje GREEN&

www.isuzubus.eu

Získejte novou profesi !

Nabízíme poslední volná místa v masérském kurzu

 


www.sweb.cz

Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player

Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru

2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz