Novinka ISUZU M21 Adaptor Euro 6 nás příjemně překvapila

01.10.2017 11:05

Isuzu před nedávnem představilo motor nové generace pro užitková vozidla o obsahu 1.9 cmᶾ  Euro 6 bez nutnosti používat přísady AdBlue.  O uvedení motoru na trh jsem již psal i v souvislosti s jeho použití v pickupu ISUZU – D MAX.

Novinka ISUZU M21 Adaptor Euro 6 nás příjemně překvapila

Nyní společnost ProScan, autorizovaný prodejce užitkových vozidel ISUZU, představila poprvé na veřejnosti také další novinku, ISUZU M21 Adaptor, malý nákladní automobil o celkové hmotnosti 3,5 t, ve kterém je zabudovaný právě motor ISUZU 1.9 Ddi nové generace. Měl jsem možnost prohlédnout si a vyzkoušet  M21 Adaptor v provedení třístranné sklápěčky. Vozidlo mě velmi příjemně překvapilo jízdními vlastnostmi a hlavně svým výkonem, který bych tady ani neočekával. Na český trh se nyní dostalo nové zajímavé auto s mimořádnými vlastnostmi, využitelné především v malém podnikání a komunální sféře.

Dovolte mi se krátce podělit o zajímavou zkušenost, která mě jako zapřisáhlého odpůrce downsizingu (zvyšování výkonu při zachování obsahu motoru) velice příjemně překvapila a současně donutila také hodit za hlavu některá mnou dlouhodobě a tvrdošíjně propagovaná dogmata. Kolega a kamarád František Voříšek z východočeského ProScanu, participujícího na našem společném projektu FOR ISUZU CZECH GROUP, se u nás v Praze v ISUZU zastavil ukázat fungl nový motor ISUZU 1.9 Ddi, zabudovaný poprvé v nákladním autě.  Již od počátku existence nového motoru a jeho uvedení na trh mně velice lichotí svojí absencí kompletní soustavy SCR a tudíž nepotřebou konzumovat další přísady AdBlue. Zdánlivě malý motor přijel usazený v malém, třiapůltunovém náklaďáčku ISUZU M21 Adaptor, to však u mne, jako člověka razícího heslo „objem ničím nenahradíš“ je něco jako rudá barva na býka. Ovšem nyní úplně jinak, slovy klasika, vážení přátelé, milí hosté: ANO a proto nikdy neříkej nikdy. Za 12 let u značky ISUZU, kdy se převážně pohybuji v sektoru autobusů, příležitostně však i v ISUZU truck a pickup, jsem si, hlavně z profesního zájmu, vždy každý jeden nový model projel a vyzkoušel.  Nyní mohu jenom potvrdit, že už dlouho jsem se nepovozil v tak uživatelsky příjemné aplikaci, s autem, které je tiché, „elastické“, má tah odspodu, měřitelnými parametry srovnatelné s předchozí třílitrovou verzí, s pocity z jízdy s motorem o větším objemu. Nové ISUZU M21 má velice překvapivý nástup, plynulý průběh a zcela oslnivou špičku, se slzou v oku jsem zavzpomínal na naši starší verzi koncernové TDI.  Musím zmínit fakt, že při rychlosti 100 km/h, které vozidlo dosáhlo bez mrknutí oka, bylo na zařazený šestý rychlostní stupeň na otáčkoměru sotva 2000 rpm., to je z hlediska spotřeby paliva, životnosti agregátu, opotřebení jednotlivých komponentů, ale i v otázce hluku v kabině značka ideál. Někdo by mohl namítnout, že dlouhou šestku umí udělat každý a že se to zkrátka neutáhne. Možná že nyní očekáváte nějaký zádrhel, nějaké to ale, musím vás však zklamat, překvapení se skutečně tentokrát koná. Ono to na šestku zrychluje skutečně velmi ochotně a oněch dálničních 130 km/h náš náklaďáček vygeneruje také bez mrknutí oka. Maximální rychlost 130 však dle mého soudu hodně převyšuje konstrukční možnosti šasi, které není určeno na závody, nýbrž pro přepravu nákladu. Z výletu jsem se vrátil záhy, jednak jsem se od náhodné hlídky policie nechtěl dozvědět okřídlenou hlášku „letíš hezky, ale nízko“, ale také plný příjemných pocitu z jízdy jsem se chtěl nesobecky podělit o zážitek s kolegy v ISUZU, neboť tohle svezení stálo opravdu za to! Dlužno podotknout, že nové auto bylo ještě syrové a také prázdné bez nákladu. I tak bych rád zdůraznil výjimečnost mimořádně povedeného motoru, který je identický s motorem v nejnovější modifikaci pickupu ISUZU D- MAX  2017, ten však má  vyšší jmenovitý výkon i krouticí moment. A co podotknout nakonec, možná jsem se nechal až příliš unést, ale novinka mě skutečně nadchla, slibuji, jakmile bude nejbližší příležitost, vyzkouším si nový motor i v ISUZU D – MAX a o zážitek z jízdy se s vámi také rád podělím.

Viktor Wiesner  

 

Více informací, technickou specifikaci o zajímavé novince ISUZU M21 najdete zde


Autor: BusPress

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět ostatním!

ISUZU M21 Adaptor

Viktor Wiesner, jednatel společnosti TURANCAR CZ, výhradní zastoupení ISUZU BUS v ČR (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU – M21 ADAPTOR 1.9l euro 6b třístranný sklápěč OSONA (foto: Zdeněk Nesveda)


Buďte první kdo okomentuje tento tip

 
where can you get viagra
what is the generic version of viagra cheap viagra can buy viagra hong kong viagra prices many mgs viagra should one take
Kerrybut
10.10.2017 18:16
sildenafil 50 mg efectos secundarios
best online place for viagra viagra cost onde comprar o viagra generico viagra coupons viagra 100mg filmtabletten preisvergleich
JustinAxoli
11.10.2017 17:57
viagra for men online purchase
buy sildenafil citrate online india cheap viagra generic viagra feedback buy generic viagra viagra mjuk tabletter
WilmerJek
13.10.2017 17:01
sildenafil medana 100 mg cena
where to buy viagra in gold coast viagra price viagra costs per pill viagra for sale uk only get viagra houston
Josephjealm
14.10.2017 00:07
12 generic viagra overnight delivery
generic viagra online prescription generic for viagra does viagra generic look like viagra sans ordonnance can you buy viagra legally
StevenAlilm
14.10.2017 17:33

Tipy čtenářů

Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip

Nástroje

Odebírejte naše RSS RSS kanál

Dnes je 18.10.2017

Svátek má Lukáš

Citát pro dnešní den

Komerční sdělení

Teakový nábytek, mramor, lávove kameny - TOP TEAK

TOP TEAK - největší a nejrozmanitější nabídku nábytku a výrobků z teakového dřeva v České republice najdete v obchodech Teak Centrum Praha.


www.topteak.cz

BUSPRESS - internetový magazín o autobusech a dopravě

Internetový magazín BUSPRESS CZ provozuje společnost GREEN PEAR TIP, věnuje se problematice autobusové dopravy a autobusů samotných. Podporuje nové úsporné a ekologic

www.buspress.cz

Autobusy ISUZU - úsporné a spolehlivé

Moderní "midibusy" ISUZU, jsou nejlepším řešením ekonomické dopravy! Informace ISUZU najdete na stránkách www.isuzubus.eu  stránky provozuje GREEN&

www.isuzubus.eu

Získejte novou profesi !

Nabízíme poslední volná místa v masérském kurzu

 


www.sweb.cz

Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player

Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru

2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz