Japonské značky v Auto Palace posilují, je o ně zájem!

25.07.2016 11:40

Praha, 25. 7. 2016 – Cenová politika a atraktivní design jsou dvěma hlavními faktory, pro které si zákazníci Auto Palace stále více kupují japonské značky Mazda a Mitsubishi. Za první pololetí stouply prodeje Mazdy o více než polovinu (58 %), třetinový nárůst (34 %) zaznamenalo Mitsubishi.  

Japonské značky v Auto Palace posilují, je o ně zájem!

Společnost Auto Palace v ČR dlouhodobě posiluje svoji pozici předního prodejce automobilů u hned několika značek ve svém portfoliu. Za první dva kvartály 2016 prodala celkem 5 945 nových vozů, což oproti stejnému období loňského roku činí nárůst o téměř 35 procent. Prodejům se dařilo zejména díky tuzemské značce Škoda, ale i dvěma Japoncům – Mazdě a Mitsubishi. Právě o tyto značky eviduje Auto Palace zvýšený zájem, zejména ve spojitosti s dobře nastavenou cenovou politikou a podařenému designu stávajících modelů.

Výsledky Auto Palace za 1. pololetí 2016

Nejsilnější v prodejích celé skupiny Auto Palace v ČR byla tuzemská značka Škoda s nárůstem o 68 % oproti roku 2015. Následována byla značkou Mazda, jež v součtu prodejů v Praze a Brně rostla o 58 %. Druhý japonec v portfoliu Auto Palace, Mitsubishi, rostl o 34 %.

Operativní leasing opět na vzestupu

Auto Palace k výborným výsledkům výrazně dopomohly nové produkty financování, zejména pak operativní leasing, jež za 1. pololetí stoupl v ČR meziročně z 994 na 1 838 uzavřených smluv, tedy o 85 %. Podnikatelé využili tohoto produktu zejména pro nákup vozidel ze segmentu lehkých užitkových vozů, kde volili možnost nákupu s nulovou akontací. Aktuální téma Brexitu, o jehož budoucích dopadech se zatím může jen spekulovat, nemělo na výsledky prozatím žádný vliv.

Čeští zákazníci volí dražší vozy s lepší výbavou

Z údajů společnosti Auto Palace vyplynulo, že za posledních 6 měsíců tohoto roku zákazníci utratili více při pořizování vozu, než tomu bylo ve stejném období vloni. Průměrná cena automobilu v uplynulém pololetí se vyšplhala na 504 978 korun, tedy o 8,3 % více než v loňském roce, ve kterém zákazníci v průměru za nový vůz zaplatili 466 351 Kč vč. DPH. Lidé zároveň volili modely s vyšší výbavou.

 „Do pololetních výsledků naší společnosti se promítla společná politika importérů a nás, dealerů, která tlačí ceny vozů na rekordní minimum. A cena je pro Čechy stále kritériem číslo 1 při rozhodování, kde si zákazník vůz nakonec koupí. Konkrétně u námi nabízených japonských značek ale nejde jen o cenu, nýbrž i o moderní design jejich stávajích modelů, které si získávají na stále větší oblibě,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Aktuální téma Brexitu se na poptávkách našich zákazníků nijak neprojevilo. Prozatím není jasné, jaký dopad výsledky referenda budou mít, a to nejen ve Velké Británii, ale i v celé EU,“ dodal Ralph Howie.

Více informací na stránkách Auto Palace Group ZDE

TZ: Auto Palace Group

 Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

 

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

 

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Autor: Dana Bratánková

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět ostatním!

Tipy čtenářů

Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip

Nástroje

Odebírejte naše RSS RSS kanál

Dnes je 19.06.2019

Svátek má Leoš

Citát pro dnešní den

Komerční sdělení

Teakový nábytek, mramor, lávove kameny - TOP TEAK

TOP TEAK - největší a nejrozmanitější nabídku nábytku a výrobků z teakového dřeva v České republice najdete v obchodech Teak Centrum Praha.


www.topteak.cz

BUSPRESS - internetový magazín o autobusech a dopravě

Internetový magazín BUSPRESS CZ provozuje společnost GREEN PEAR TIP, věnuje se problematice autobusové dopravy a autobusů samotných. Podporuje nové úsporné a ekologic

www.buspress.cz

Autobusy ISUZU - úsporné a spolehlivé

Moderní "midibusy" ISUZU, jsou nejlepším řešením ekonomické dopravy! Informace ISUZU najdete na stránkách www.isuzubus.eu  stránky provozuje GREEN&

www.isuzubus.eu

Získejte novou profesi !

Nabízíme poslední volná místa v masérském kurzu

 


www.sweb.cz

Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player

Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru

2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz