Divize Ford Performance představila na SEMA 2016 nový závodní Mustang GT4

08.11.2016 17:08

Divize Ford Performance představila na tuningovém veletrhu SEMA 2016 v Las Vegas nové závodní provedení Mustangu. Ford Mustang GT4 je klientský závodní vůz koncipovaný tak, aby mohl startovat v nejrůznějších sériích závodů GT po celém světě.

Divize Ford Performance představila na SEMA 2016 nový závodní Mustang GT4
  • Nový klientský závodní vůz třídy GT4 splňuje pravidla nejrůznějších závodních sérií pořádaných po celém světě

 

  • Mustang GT4 vychází z úspěšného závodního vozu Ford Shelby GT350R-C

 

  • Kromě jiného může startovat v IMSA (Continental Tire SportsCar Challenge – GS), Pirelli World Challenge (GTS/G4) a Evropské sérii GT4
  • Mustang GT4 je výsledkem spolupráce mezi Ford Performance a Multimatic Motorsports. Vychází z úspěšného závodního vozu Ford Shelby GT350R-C, který minulý měsíc vyhrál šampionát IMSA Continental Tire SportsCar Challenge. Právě v tomto seriálu může novinka startovat. Splňuje ale také podmínky Pirelli World Challenge GTS/GT4 a Evropské série GT4 (dříve Evropský pohár GT4).

     

    „Spolu s rozšiřováním působnosti modelu Mustang na trhy celého světa se rozšiřují i naše relevantní aktivity v motoristickém sportu,“ řekl Dave Pericak, globální ředitel Ford Performance. „Mustang GT4 je postavený tak, aby mohl závodit a vyhrávat na tratích po celém světě. Očekáváme, že u závodníků získá stejnou popularitu jako jeho produkční příbuzný u zákazníků.“

     

    Mustang GT4 je poháněn atmosféricky plněným vidlicovým osmiválcem 5,2 l nové generace, naladěným dle homologačních pravidel třídy GT4. Na konstrukci, testování i výrobě tohoto závodního agregátu spolupracuje Ford Performance se společností Roush Yates Engines.

     

    Přenos hnací síly zajišťuje lehká a kompaktní šestistupňová sekvenční převodovka Holinger s pneumatickým ovládáním. Mustang GT4 dostal také mazání se suchou skříní, závodní spojku a setrvačník ZF.

     

    K hlavním modifikacím podvozku patří:

     

    • Tlumiče pérování Multimatic s technologií DSSV™ (Dynamic Suspension Spool Valve), které zajišťují vyšší předvídatelnost, přesnost a opakovatelnost reakcí vozu
    • Spodní příčná ramena zadní nápravy a přední i zadní stabilizátor Multimatic
    • Odlehčená kovaná kola Forgeline z lehké slitiny o rozměru 18x11“
    • Brzdové kotouče a šestipístkové brzdové třmeny Brembo

     

    Aerodynamické vlastnosti Mustangu GT4 zlepšuje několik nových prvků: zadní spoiler, jehož tvar čerpá z poznatků získaných při vývoji závodního Fordu GT, přední spoiler, ventilační otvory v kapotě motoru, aerodynamická křidélka po stranách předního nárazníku a zadní difuzor.

     

    Uvnitř má Mustang GT4 úplný ochranný rám splňující předpisy FIA a závodní přístrojový panel MoTeC.

     

     TZ:FORD MOTOR COMPANY

 

Autor: FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět ostatním!

Tipy čtenářů

Staňte se redaktory našich stránek a přidejte svůj tip

Nástroje

Odebírejte naše RSS RSS kanál

Dnes je 26.04.2019

Svátek má Oto

Citát pro dnešní den

Není vítězstvím nikdy neupadnout, ale pokaždé znovu vstát.

Komerční sdělení

Teakový nábytek, mramor, lávove kameny - TOP TEAK

TOP TEAK - největší a nejrozmanitější nabídku nábytku a výrobků z teakového dřeva v České republice najdete v obchodech Teak Centrum Praha.


www.topteak.cz

BUSPRESS - internetový magazín o autobusech a dopravě

Internetový magazín BUSPRESS CZ provozuje společnost GREEN PEAR TIP, věnuje se problematice autobusové dopravy a autobusů samotných. Podporuje nové úsporné a ekologic

www.buspress.cz

Autobusy ISUZU - úsporné a spolehlivé

Moderní "midibusy" ISUZU, jsou nejlepším řešením ekonomické dopravy! Informace ISUZU najdete na stránkách www.isuzubus.eu  stránky provozuje GREEN&

www.isuzubus.eu

Získejte novou profesi !

Nabízíme poslední volná místa v masérském kurzu

 


www.sweb.cz

Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player Stáhnout Adobe Flash player

Náhled tisku | Vytisknout | Nahoru

2008 – 2009 © Prague Tip | Prohlášení o přístupnosti | Webmaster: c10.cz